3 Aralık 2014 Çarşamba

Bölüm 10 : İlk Temas

  Benim ailem, bilişime ola merakımdan dolayı benden etkilenmiştir. Babam ve Annem bilgisayar kullanmayı ilk bilgisayarımı aldığımdan beri biliyorlar. Annem ve Babam sıkı bir facebook kullanıcısı ve Okey oyuncusudur. Zamanında annemin Farmvillede yalısı vardı desem hiç abes olmaz yani. Annem okey oynayarak bir çok arkadaş edinmiştir. Bunların arasında benimle tanıştırmak için arkadaş olduğu bir kaç bayan arkadaşda vardı. Annem sanırım ilk girişimlere ben 25 yaşımda iken başladı. O kadar isteksiz davrandım ki, tüm adayları kendimden soğuttum. Bunun dışında bende bir kaç kıza açılmak iste semde , daha ilk aşamada fail olup defteri kapadım. Bir keresinde dedikodu konusu olmuş, bu işlerden hepten soğumuştum. Tekrar güvenimi kazanmam 3 yılımı aldı. Ne kadar acı dimi, iş yerinde hoş bir bayana açılmak istiyorsun, oda her yerde dedikodunu yapıyor, işini tehlikeye atıyor. Arkandan konuşuluyor. Bu durum benim tüm güvenimi yitirmeme sebeb olmuş, akabinde toparlanmam 3 senemi almıştı. O bayan bu teklifi kendine yapılmış bir iltifat olarak kabul bile edemedi. Ne olduysa gariban bana oldu. Bana yazık oldu. Koca 3 seneme oldu. Ben ona açılabilmek için 2 hafta düşünmüştüm oysaki.


Çok sıkıntılı 30ncu yılımı bitirdim. Artık durumun acı tablosuna alışmaya başlamıştım. Annem ve yengem 2014 mayısında  hafta sonu yanıma , en güvenli lokasyonum odama sızarlar. Daha akıllarından geçenleri söylettirmeden odamdan attım. 2014 yılı benim için çok çalkantılı bir zamandı. Yeni evimize taşınırken, peşinata 2 yaşındaki arabamı mütaite vermek zorunda kalmıştım. İşe gidiş yolum uzamış, bunlar yetmiyor gibi evde yeni yapıldığı için internet bağlantısına sahip değildi. Çok sıkıntılı 6 ay internetim olmadan gecinmek zorunda kaldım. Cep telefonuyla felan ancak akşamları bir iki saat girerek kendimi tatmin ediyordum. Yiyenlerimden aldığım filmleri dizileri izleyerek 6 ayı bitirmiştim.

  İnternetsiz kalmak bile asosyalikten kurtaramamıştı beni. Neyse dönelim Annem ile yengemin beni everme operasyonuna. Yeğenlerimden biri yakın zamanda evlenmiş ve yeni evimize yakın bir yere taşınmışlardı. Sık sık annemle takılır vakit gecirirdi. Annem eski mahallesindeki çok ama çok uzaktan akrabamız olan bir zamanlar komşumuz olan bir aileden bas eder. Ailenin Üç kızı 1  oğlu vardır. En büyük kızları benimle nerdesye aynı kuşakta hanım hanımcık bir bayandır. Annem bu bayana yazmam konusunda bana her gün psikolojik baskı yapsa da, keci inatı ile red ediyordum.

  Annem yine mutfağından bana böbürleniyordu. Hafta sonuydu ve ben yataktan yeni kalmıştım. Boşluğuma geldi, bu kız kimmiş bakayım derken, facebooktan arkadaşlık isteğini göndermiş oldum. Aynı gün akşamı bir bakmışım arkadaşlık isteğimi kabul etmiş.  Tam üç hafta hiç bişey yazmadım. Bir resmine sadece çok güzel cıktığı hakkında bir yorumum oldu. Yorumumu beyendiğini görünce , bende biraz öz güven oluştu. Facebookta online olduğunu gördüğüm 12 haziran akşamı ilk mesajlarımız uçuşmaya başladı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder