14 Aralık 2014 Pazar

Bölüm 27 : Arabada Öğle Uykusu

Uzunca yürüyüşten sonra arabamızın döndük. Okadar uykum vardıki, arabanın arka koltuğuna gectim. Uyumuak istiyordum 1 saat. Oda geldi arka koltuğa. Ben " Uyumak istiyorum kucağını yastık gibi kullanabilir miyim" dedim. O başını usulca salladı. Hayatımdaki en yumuşak ve sıcak, (altan ısıtmalı) yastığa kafamı koydum. İçim o kadar huzur doğmuştu ki, ilerde bağımlısı olacağım bir şeyi ilk yapışım olacaktı. Sevgilimin kucağında uyumak. 

Tam 70 dakika kucağında uyudum. Ford fiestanın daracık arka koltuklarında 1,9 cm olan ben iki büklüm durumda, bebeğimin kucağında uyumayı başarmıştı. Zaman sorunu sebebiyle 70 dakika uyumuştum. Tüm bu zaman boyunda Bebeğim benimle ilgilenmiş saçlarımla oynamış, ellerini üstümden çekmemişti. 

1 yorum:

  1. World Of Tanks de klan savaşına girerdik şimdi anılarını okuyorum... Seviyoruz seni Ali.

    YanıtlaSil