9 Aralık 2014 Salı

Bölüm 25: Şile

Hayatımda 3 ncü kez Şile merkeze geliyorum. Daha önceden şirketim isteği üzerine destek vermek için Fiat Albea marka aracımla 2013 yazında gelmiştim. Aracımı oradaki bir okulun yanına park etmiştim. Bunu unutmadım, dünkü bana ilerde lazım olabilecek bir şeydi. Allah'tan bu gibi park yeri tecrubelerini edinmiştim.



Şile tekstil Meslek lisesinin önünden geçip arabamı park edecek tek arabalık bir yer buldum. Ben çok iyi otomobil sürebilirim ama halen pararlel parkı beceremiyordum. Arabayı 3 4 kez defa sokmaya çalıştım beceremedim. Sonra Aşkım çık dışarı bana gel gel yap dedim. Kız cıktı dışarı arkaya baktı. Ve baktı. Ben az geri gittim, ve bakmaya devam etti. Ses yok soluk yok. Gel gel diycem mmi dedim. "peki hayatım gel gel " diyim. Gel gel  demeye başladım ama neye gel niye git. Aynadan görüyom, arka tekerim kaldırımın kenarlarındaki mantar bloklara çıkmış. Haylen bana gel gel deyo. Gözlerinde ne yaptığını bilmeyene bir ifade. Allah tan arkamdaki Milenyum Accentin sahibi, arabasına çarpmadan önce bana müdahale etti.

Hocam cık dedi, Nissan pick-up izasına kadar git. Paralel dur. Burunda direksiyonu cevirmeye başla, geri geri gir, dikizden kaldırıma yanaştığını görünce, önde kurtarıyorsa, topla direksiyonu girersin.

Aynı bu videodaki gibi yani.


Abi park ederken arabayı cektiğim ızdırap , kızın ağzı açık izleyişi, benim kızın araba park ederken ki gelgelleri halen cap canlı anısı hafızamdadır.


Ben ve aşkım Ağustosun son gününde, Şilenin caddelerinde el ele Vali Muhuddin Caddesinde tutuşup yürümeye başladık. Bu cadde boyunda bir çok lokanta ve cafe dağ yamacına kurulmuş, eşsiz deniz manzarası sunuyordu. El ele tutuşup, yürüdük yürüdükve yürüdük.  



Bulduğumuz ağaclarla cevrili merdivenlerden aşaği doğru yürümeye başladık. Çok egzotik havası vardı



Sahile inip deniz kıyısında yürüyüşümüze devam ettik. İniş ve merdivenler bizi yormuştu. Bebeğim, çok terlediğimi fark edince eline Selpak mendili alıp sırtmın içine elini sokup kuruladı. Epey bir sıcak basmış beni. 












1 yorum: