3 Aralık 2014 Çarşamba

Bölüm 7 : Anime Çağı

Hayalperestlikten tam kurtuldum diyordum ki, en büyük ihtiyacım olan bilgisayarım güncelliğini yitirmişti. Bilgisayarım oyun kaldırmaz hale gelince dizi filmlere ve korsan filmlere sardım. Filmler birbirinin aynısı, sonu tahmin edilebilir hale gelincede günden güne sıkmaya başlardı. Eski merakım otomobiller hakkında başlıklar araştırıken, İnitial D adlı japon animesini öğrendim. Bu 1995 yapımı anime beni o kadar etkiledi ki farkında olmadan animelere karşı bir sempatim oluştu.

 İnitial D animelere bakış acımı değiştirtmişti. Filmlerde görmediğim konular işleniyordu. Hatta bir zamanlar hayalinin kurduğum senaryolara benziyordu. Hayalperest dönemimdeki hayalini kurduğum pek çok şey burda kurgu bulmuştu. Hatta hayretle izliyordum. 250 kb internetle günde 4 bölüm izliyordum. Bilgisayarı açık bırakıp işe gidiyor , uzaktan bağlanarak downloadlarımı takip ederdim. Önce Death Note ardından Code Geas, One piece, Bleach, Naruto derken japonlara bağlanmış oldum. En basit hesapla 5 senede 40,000 bölüm anime izlemişimdir. Her akşam en az 3 en çok 14 bölüm anime izledim. Yıllık iznimi evde anime izleyerek geçirdim. Gerçekten çok saçma gelebilir. Evet ben 14 günde 100 den fazla anime izleyerek iznimi tamamladım. Tek kuruş parada harcamadım. .

Şu an eskisi kadar olmasada günde en az bir anime izlemeye devam ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder