6 Aralık 2014 Cumartesi

Bölüm 16 : Otomobil Kiralama Fikri


   Götüme koca bir oyuk açılıp kuyruk sokumum boşaltılmıştı. Ameliyat başarılı geçmişti geçmesine, ben koltuğa oturamayan zoraki yatalak biri olmuştum. Raporlu son haftamda, yeğenlerim ailenin gecirdiği kötü günlere atması için ben ve kardeşimi Ağva ya götürdü.




 
 
 

  Bu gezi sırasında yeğenler, 2014 model Opel Corsa 1,3 dizel otomobil kiralamıştı. İşte o gezi sırasında sattığım otomobilin yerini nasıl dolduracağımı bulmuş oldum. Hep hayalini kurduğum, direksiyonda ben yanımda kız arkadaşımla keşfedilecek yerlere gitmek aklıma kazınmış oldu. Nerden baksanız 8 aydır direksiyon başına geçmemiştim. Ağva sahilindeki geniş alanda bu Opel Corsayı kullanınca, eski özlediğim o sürüş keyfi duygularım kabardı. Otomobil kiralamak işte o zaman aklıma girdi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder